Serwery poczty

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 26 May 2000 - 13:43:07 MET DST

Witam,

Swego czasu używałem jako serwer poczty Weasel'a. Nie miałem do niego
zastrzeżeń. Ponieważ jednak było to dosyć dawno to mam kilka pytań:

- polecacie jakieś inne serwery ? (może sendmail)
- czy są serwery obsługujące potwierdzenie wysłania/ przeczytania wiadomości ?
- jak wygląda kwestia wydajności różnych serwerów poczty ?
- własne uwagi

To na razie tyle, jak mi się coś jeszcze nasunie to zapytam ponownie :)

pOSdrawiam

Dominik Czechowski