Re: Serwery poczty

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 30 May 2000 - 10:05:12 MET DST

> - czy są serwery obsługujące potwierdzenie wysłania/ przeczytania wiadomości ?
Potwierdzenie przeczytania (otwarcia) wiadomosci jest realizowane
przez klienta pocztowego (z tego co wiem), w tresci listu masz tag
Potwierdzenie dostarczenia wiadomosci do skrzynki pocztowej tez jest
(moze byc) realizowane z poziomu oprogramowania klienckiego (na
linuxach jest cos co sia nazywa vacations czy cos takiego), ale mozna
grzebnac w zrodelkach - tylko czy sa zrodla osowego sendmaila?

> - własne uwagi
IBM zrobil cos co sie nazywa postfix - bardzo przyjemny serwerek
pocztowy, niestety nie spotkalem wersji dla OS/2 (!!!!!!!!!)

mpc