Re: Serwery poczty

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 29 May 2000 - 22:10:49 MET DST

Dominik Czechowski wrote:

> Swego czasu używałem jako serwer poczty Weasel'a. Nie miałem do niego
> zastrzeżeń. Ponieważ jednak było to dosyć dawno to mam kilka pytań:
>
> - polecacie jakieś inne serwery ? (może sendmail)

czesciowo tak, jesli serwer poczty ma obslugiwac jej bardzo duzo.
weasel przy wysylaniu wypycha wszystko pojedynczo, co moze spowodowac
bardzo duzy zastoj w spoolerze wyjsciowym. ale jako maly serwer poczty
nadaje sie znakomicie. spokojnie wytrzymuje gdzies tak 20 naprawde
aktywnych
userow :)

co do pozostalych pytan, trudno mi powiedziec.