Re: IS OS/2 dead - glosowanko

Autor: Jan Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Wed 24 May 2000 - 18:40:14 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski napisał(a):

> Heh, jak dla mnie polityka IBM nie jest w zadnym stopniu konsekwentna - pojawiaja si
> ena WarpTech i na Waprcascie, wypuszczaja Fixa13 z rozszerzonymi mozliwosciami
> (po co to komu, skoro OS/2 juz nie chca podtrzymywac, a tym bardziej ajko client ?;)

Niestety - IBM jest konsekwentny. Z lektury dokumentu "Strategy for 2000" można się dowiedzieć, że
IBM
rekomenduje zmianę systemu operacyjnego. Można tam przeczytać, że zalecana kolejność działań jest
następująca:
- aktualizacja do najnowszej wersji systemu,
- przebudowa aplikacji użytkownika do postaci niezależnej od systemu operacynego (Java),
- migracja do innego systemu operacyjnego,
zawarte w rekomendacjach: "Prepare, deploy, transition". W dokumencie tym są zawarte również inne
informacje, o których była mowa w tej grupie: o datach "end-of-support", na temat tzw. Convenience
Package oraz aktualizacji systemu operacyjnego w tym roku. I nie widać, niestety, żadnego braku
konsekwencji.

Polecam pełną lekturę dokumentu pod adresem: http://www-4.ibm.com/software/os/warp/strategy/

Z pozdrowieniami - Jan Waliszewski