Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_ii.pl)
Data: Wed 17 May 2000 - 11:38:55 MET DST

On Tue, 16 May 2000 09:43:50 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Heh, jakiego ludu? Tego, ktory wczesniej wystawal po winde w kolejkach w dniu jej
>premiery? To sa pozory... Ten sam lud zaplaci za kazdy nowy, fajny bajer, bo sa do
>tego przyzwyczajeni. I platnosc oznacza pewnosc - mentalnosci nie zmienisz...

Tu zgodzę się z Lechem... Właśnie sprawdzałem konferencje na temat Wine'a i co się
okazuje, że np.

---
Log message:
	Alexandre Julliard <julliard_at_codeweavers.com> (for Corel)
	Fixed buffer overflow.
---
Człowiek ten jest tak jak Sander dla Odina. Zauważcie, że Wine'y są już dwa i zapytam,
co byście woleli używać Corel Wine czy Wine?
Na pewno 90% użytkowników wybierze CorelWine, a że Wine jest, notabene, lepszy od
Wine, to użytkowników nie będzie obchodzić. I po jakimś czasie Corel, patrząc na
licencje Wine, będzie mógł przecież produkt sprzedać bez źródeł tylko napisze że (C)
jest innych autorów prawda?
Patrząc na to z tej strony nasuwa się jeszcze jeden aspekt, a jakby, za jakiś czas, Corel
Wine był bardzo zaawansowany (odpalał 50-60% aplikacji) i byłby kompatybilny tylko
z Corel Linuxem.
W tym momencie już nie będę pisał kto będzie miał dominującą pozycję na rynku i co
będzie z wolą tłumu.
Oczywiście jest to jeden z przykładów, bo wiadomo, że na Linuxa nie przesiadają się
ludzie którzy chcą odpalać aplikacje Windows, ale jeśli Corel Linux będzie systemem
dla debili tak jak Windows 9x to każdy będzie mógł się przesiąść a tych ... (nie
obrażając) jest 90% społeczności.
---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 4h 10m 03s 742ms (en).