Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 09:21:57 MET DST

Oczywiscie to mial byc zart - wyobrazilem sobie emulator OS/2 chodzacy
w okienku a w tle jakis fvwm2 wygladem praktycznie tozsamy z windows
> Gdyby mozna bylo sprawic aby Linux dzialal i wygladal jak OS/2,
> a do tego jeszcze uruchamial programy z OS/2 bylbym calkiem
> szczesliwy.
Tu sie z toba zgodze. Tylko ... no wlasnie. ja sie robie coraz starszy
- koledzy z pracy parza sie na mnie coraz dziwniej kiedy myszy uzywam
tylko od czasu do czasu, kiedy pisze md zamiast nc/f7 (coraz czesciej
zaczynaja do mnie mowic prosze pana swoja droga).. Moze dlatego tak
walcze ze zmianami ... Chociaz nie - "pracuje" na linuxie w domu -
tylko na razie nie mam jak go uzyc do normalnych zadan. Moze masz
racje - jezeli bedzie robil to co os/2 w podobny sposob to kto wie?
> A jezeli dla ciebie system koniecznie musi sie nazywac OS/2
> to moze zrobic oddzielna dystrybucje - chociaz nie: OS/2 is a
> registered trademark... A moze byc OS\2 ? ;-)
OS^2 ? OS2Nux ?
mpc