Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Tue 16 May 2000 - 01:10:55 MET DST

"Marcin P. Ciaszczyk" wrote:

> Ale wlasnie to jest sztuczne - przestawiaj sobie co chwile filozofie
> myslenia z dyskow na drzewo i spowrotem - a to jednak tak dziala, ze
> czesto pracujesz rownoczesnie na tych samych danych roznymi
> narzedziami (ja tak robie... :) )

Mam dluzszy staz w DOS-ie niz w Uniksie tak wiec mnie tez
to meczy.
Rzeczywiscie laczenie DOS/OS2 z Unix/Linux to troche jak
laczenie wody i ognia. Ale gdyby sie udalo - moglby powstac
idealny system operacyjny.

> NIE !!! :)

Gdyby mozna bylo sprawic aby Linux dzialal i wygladal jak OS/2,
a do tego jeszcze uruchamial programy z OS/2 bylbym calkiem
szczesliwy.
A jezeli dla ciebie system koniecznie musi sie nazywac OS/2
to moze zrobic oddzielna dystrybucje - chociaz nie: OS/2 is a
registered trademark... A moze byc OS\2 ? ;-)

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl