Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Mariusz Borkowski (borkowsm_at_ii.pw.edu.pl)
Data: Sat 13 May 2000 - 01:29:54 MET DST

Jan Gromadzki wrote:

> Moze
> sensowniej jednak, zamiast czekac, zrobic cos samemu (slanie petycji do
> IBM sie nie sprawdzilo moim zdaniem), skoro ktos zaczal prace nad FreeOS, to
> moze warto na tym sie skupic?. Osobiscie staje sie coraz wiekszym fanem
> freeware i dlatego projekt FreeOS coraz bardziej mi sie podoba i na zdrowy
> rozum fani OS-a powinni cos takiego zrobic, bo nikt inny na to nie wpadnie. Co
> prawda (mimo sukcesu Linusa T.) zrobic dobry system operacyjny nie jest latwo
> (gdyby tak bylo, Bill G. & Co. nie szykowaliby teraz milionom WinMillenium),
> [...]

FreeOS zaklada stworzenie klona OS/2 od podstaw - a to
kupa roboty. IMHO lepiej byloby pomyslec na ulepszeniu
tego co juz jest i bardzo dobrze dziala - czyli Linuksa.
Linux wciaz ma wiele wad i warto byloby przeniesc do
niego pare rozwiazan z OS/2 - takie dzialania moglyby
szybko przyniesc widzialne efekty.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl