Re: propozycja niepotrzebna

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Fri 12 May 2000 - 16:53:52 MET DST

On sob, 06 maj 2000, you wrote:

> No to ja wrzucę swoje 3 grosze.
> Ja nie czekam tylko wykorzystuję OS/2 komercyjnie u swoich klient

Poniewaz na razie dyskusje na liscie jakby zamarly, pozwolilem sobie wrocic do
dawniejszego watku, m.in. z powodu projektu ODIN, ktory co prawda przynosi
relane efekty, ale problemow uzykownikow OS/2 globalnie nie rozwiaze. W ten
sposob pewnie da sie przyswoic troche aplikacji spod znaku windy i raczej nic
wiecej. O wiele korzystniej wyglada sprawa adaptacji aplikacji unixowych.

Co propozycji poczekania, to ja tez czekam, na razie OS/2 w mojej maszynie
funkcjonuje OK, ale predzej czy pozniej pojawi sie problem co dalej?
Te dwa najblizsze lata pewnie przyniosa jakies rozstrzygniecie.
Moze
sensowniej jednak, zamiast czekac, zrobic cos samemu (slanie petycji do
IBM sie nie sprawdzilo moim zdaniem), skoro ktos zaczal prace nad FreeOS, to
moze warto na tym sie skupic?. Osobiscie staje sie coraz wiekszym fanem
freeware i dlatego projekt FreeOS coraz bardziej mi sie podoba i na zdrowy
rozum fani OS-a powinni cos takiego zrobic, bo nikt inny na to nie wpadnie. Co
prawda (mimo sukcesu Linusa T.) zrobic dobry system operacyjny nie jest latwo
(gdyby tak bylo, Bill G. & Co. nie szykowaliby teraz milionom WinMillenium),
ale do odwaznych swiat nalezy. Efekty moga sie pojawic zreszta nawet przed
finalem, bo takie przedsiewziecie, to o wiele lepzy srodek nacisku na IBM (az
dziw ze nie mają $ w bazwie), niz pisanie do nich rozmaitych epistol i
protestow. A jak by bylo pieknie i budujaco, gdyby jednak powstal bezplatny
system o podobnej jak OS/2 funkcjonalnosci?!

Szanowanko!

J.G.