Re: SYSTEMY

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 05 May 2000 - 08:48:46 MET DST

ViRAx napisał(a):

> Mam taki problem poniewaz musze zainstalowac systemy : Win98 , Win NT , Win
> 2000 , BeOS , OS/2 warp 4.0 pl , Linux .
>
> W jakiej kolejnosci instalowac , jakie partycje porobic oraz jakie programy
> potrzebne beda . prosze o pomoc a nie o pytani a po co mi tyle systemow czy
> po co mi windows . poprostu jak wiecie to odpowiedzcie .

Ja bym to zrobił tak:
1. Win98

2. BeOS [mi nie chce się zainstalować na dysku na którym jest już OS/2 a
z tego co się orientuję to np.: trzeba zainstalować go przed Linuxem,
pewnie też lepiej więc przed OS/2]. Jeżeli instalujesz go na FAT [BeOS 5
PE] a nie BFS to zastanowiłbym się nad przeniesieniem go na macierzysty
system plików: http://emul8.bydnet.com.pl/beos/porada_system_001.htm

3. IBM Bootmanager

3. WinNT 2000 ale musisz pamiętać o pliku FASTFAT.sys [trzeba go
podmienić na taki sam z wersji Windows 2000 Relase Candidate 2], bo
notorycznie niszczy naszego Bootmanagera. Więcej na ten temat: eee...
gdzieś mi wsiąkł link, malnij jak go potrzebujesz [ale nie sprawdzałem
czy działa, choć wersja jest na pewno poprawna]...

3. Win NT 4

4. Linux

Na końcu OS/2 Warp 4 (tzn. sugerowałbym by było to po instalacji BeOS).
Na Linuxach się nie znam.

zdrówko

--
Rafał Zawiślak