Re: SYSTEMY

Autor: Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Fri 05 May 2000 - 10:16:59 MET DST

On 04.05.2000 21:47:27 "ViRAx" wrote:

>Mam taki problem poniewaz musze zainstalowac systemy : Win98 , Win NT , Win
>2000 , BeOS , OS/2 warp 4.0 pl , Linux .

Cos takiego (z jedna tylko winda, ale 2x OS/2 i kilka DOSow) mam teraz. Do
bootowania uzywam System Commandera, mozna go tez uzyc do instalacji systemow.
Ja instalowalem prawie wszystko na dyskach logicznych w partycji rozszerzonej (z
wyjatkiem DOSu i BeOSa, ktorego partycji i tak nic nie poznaje, a windy troche
swojich smieci i tak zawsze rzuca na c:), ewentualnie niektore partycje
ukrywalem na czas instalacji recznie im zmieniajac id. Do tworzenia partycji
uzywalem czasem Partition Magica. Kolejnosc instalacji w moim przypadku nie
miala znaczenia, u Ciebie moze byc problem z Win 2000 - zdaje sie ze musi byc
instalowany przed OS/2, bylo juz o tym na liscie, sprawdz w archiwum. Oba
programy, ktore wymienilem sa niestety komercyjne.
Ja na poczatku podzielil bym odpowiednio dysk uzywajac np. fdiska z OS/2 lub
linuxa: 2x primary - startowa dla win, i BeOS, 1x rozszerzona a w niej odrebne
dyski logiczne dla Warpa, Linuxa, Win NT i pozostalych wind. Problem widze z
windami, w ktorych przypadku nazwy plikow startowych (a te musza byc na c:)
pewnie sie beda pokrywac. Trzeba tez pomyslec czym to wszystko bootowac. Jesli
Boot Managerem to i dla niego trzeba zostawic miejsce na dysku a OS/2 instalowac
jako jedno z pierwszych.

Pilar