Re: SYSTEMY

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Fri 05 May 2000 - 08:37:17 MET DST

On czw, 04 maj 2000, you wrote:
> Mam taki problem poniewaz musze zainstalowac systemy : Win98 , Win NT , Win
> 2000 , BeOS , OS/2 warp 4.0 pl , Linux .
>
> W jakiej kolejnosci instalowac , jakie partycje porobic oraz jakie programy
> potrzebne beda . prosze o pomoc a nie o pytani a po co mi tyle systemow czy
> po co mi windows . poprostu jak wiecie to odpowiedzcie .

Najwygodniej wszystrkie windozy na poczatku, szczegolnie, ze najnowsza ponoc
szkodzi bootmanagerowi, z ktorego mozna wygodnie startowac wszystkie systemy.
Nie wiem jak z windozami, ale linuxa i OS/2 mozna spokojnie instalowac na
rozszerzonej partycji, kolejnosc nie ma znaczenia; BeOS 5 PE instaluje sie sie
tylko na FAT i NTFS i nie ma znim problemu. BTW, moze bys dorzucil sobie
FreeBSD i Aurore (czyli Warp Server for e-business), jest tez kilka innych
fajnych systemow na PC.

J.G.