Re: Sesje dosowe

Autor: Dariusz_Pilarek_at_GrupaZywiec.pl
Data: Thu 27 Apr 2000 - 17:06:18 MET DST

On 27.04.2000 15:04:58 Mikolaj Dunaj wrote:

>Witam!

>W DOOM'a to moge sobie pograc i pod dosem, ale chcalem czasami sobie
>pograc bez restartowania kompa :)

O ile mnie pamiec nie myli to nie ma szansy uzyskania efektow dzwiekowych z
DOOM'a i podobnych pod OSem - jest to wina driverow w DOOMie. Zdaje sie jedynie
jedna z pierwszych wersji DOOM'a I (chyba 1.1) chodzila z dzwiekiem pod OSem.

Co do dos4gw to czasem pomaga uruchamianie przez "dos4gw.exe doom.exe" i/lub
dodanie parametru do dos4gw jednoznacznie definiujacego swap memory (nie
pamietam co to za parametr, moge sprawdzic).

Pilar