Re: Sesje dosowe

Autor: Mikolaj Dunaj (mik0_at_polbox.com)
Data: Wed 26 Apr 2000 - 15:24:30 MET DST

Witam!
Lech Wiktor Piotrowski wrote:

> Ostatnio postanowilem zagrac w Master of Orion II pod OS/2, jednak natknalem sie na
> nastepujace problemy (czesc z nich zapewne mozna naprawic odpowiednimi
> ustawieniami sesji):
>
> Prawie przy kazdym dzwieku jest czkawka (a HW_TIMER mam wlaczony)
> Wiesza sie na animacjach
> Myszka strasznie skacze
>
> Zna moze ktos rozwiazanie na ktorys z tych problemow?

Mam podobmy problem, postanowilem sobie uruchomic pare gierek dosowych
pod oesem.
Niestety, taki DOOM2 :)) nie jest w stanie wydobyc zadnego dzwieku
granego przez wav'a (midi chodzi). Przy uruchamianiu wiesza sie przy
Sound_init (czy jakos tak) i pomaga jedynie przelaczanie pelny
ekran<->okno. Ale potem sie wiesza.
Inny problem jest z dos4gw. Wypisuje page granular limit i koniec. Zna
ktos rozwiazanie?
Ofkoz to wszystko dziala pod dosem (7.0) :(
Prosze o pomoc.
        mik0