Re: cdrecord dla OS/2

Autor: Hubert (hubert_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Thu 20 Apr 2000 - 14:44:02 MET DST

> W jaki sposób się kładzie? Spada wypełnienie bufora i zabija płytkę? A
> jaki duży masz bufor? Mi nie kładzie się jak nagrywam 8x (TEAC CDR-58S)
> nawet na płytkach no name. Kluczem do tego jest jednak osobny dysk SCSI
> (nie partycja) na obraz ISO.

Postaram sie zlapac komunikat (w kazdym badz razie dotyczy SCSI), choc teraz
unikam nagrywania 4x. Bufor ma b. czesto zapelnienie minimalne pow. 90%, a obraz
plytki znajduje sie na szybkim oddzielnym dysku AT, nie tylko partycji, HPFS.
Bufor mam standardowy, chyba 4 MB. To raczej nie jest z obciazenia procesora lub
tp., bo probowalem nic innego nie robic.

                        Pozdrawiam
                            Hubert

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-os-os2
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-os-os2/