Re: cdrecord dla OS/2

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 13:56:17 MET DST

Hubert wrote:

> Fajnie.
> 1. Czy nagrywacie plytki multisesyjne?

Ja niestety nie - nigdy nie miałem takiej potrzeby. Jak mi się nazbiera
na całą płytkę to nagrywam. Poza tym nie wiem czy mój mkhybrid to
potrafi ( Nie używam mkisofs, bo moje płytki muszą mieć dodatkowo HFS -
brat ma Macintosha ).

> 2. Nie mam zadnych problemow z nagrywaniem 2x, nawet gdy cos innego robie,
> ale bardzo czesto kladzie mi sie, gdy nagrywam 4x. Na poczatku tak
> nagrywalem, ale potem (moze po fixpacku 9?) zaczelo mi sie klasc. Jeszcze
> jak nagrywam niewiele (do np. 150 MB) to nie mam problemow, ale wiecej -
> kladzie sie np. przy 300-etnym lub 550-etnym MB. Nawet, gdy OSa laduje w
> trybie tekstowym, bez sieci i innych zbednych (jak potrafilem dociec)
> rzeczy. Ostatnio w takiej konfiguracji nagralem poprawnie 4x kilkanascie
> plytek po 550 MB. Ale dzien pozniej polozyl mi sie dwukrotnie i to na
> [...]

W jaki sposób się kładzie? Spada wypełnienie bufora i zabija płytkę? A
jaki duży masz bufor? Mi nie kładzie się jak nagrywam 8x (TEAC CDR-58S)
nawet na płytkach no name. Kluczem do tego jest jednak osobny dysk SCSI
(nie partycja) na obraz ISO.

> Robie to na: Cyrix 686/200, prostym ISA-owym Adaptecu 1422A, nagrywarka
> SCSI Plextor RW 4/2/20, WARP 4, fix 9, cdrecord 1.8a40.

P-II 400, Tekram DC-390U, TEAC CDR-58S, Warp 4 fix 13 (poprzednio
również 9), cdrecord 1.8a32

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx