Re: Trudny pocz tek

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_ii.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 18:15:10 MET DST

On Tue, 18 Apr 2000 15:32:07 +0200 (MET DST), Krzysztof Dmytrˇw wrote:

>Jestem ca kowicie nowy na tej liÂcie, ale od jakiego czasu j przegl dam.
>Zawsze chcia em mieŠ OS/2 i ostatnio uda o mi siŕ go nabyŠ od kolegi, ktˇry
>kiedy kupi go dawno temu i nigdy nawet go nie ruszy . Jest to OS/2 Warp 3.
>Chcia bym go zaistalowaŠ na swoim sprzŕcie. Mam dysk 8 GB podzielony na dwie
>partycje po 4 GB z FAT 32. Na partycji C: Mam Windows 95. Mam rˇwnie
>Partition Magic'a 5.0 Pro. Mˇj problem polega na tym, e nigdy wczeÂniej nie
>mia em stycznoÂci z OS/2. Dlatego prosi bym o radŕ. Chcia bym wydzieliŠ z
> [...]

Z Warpem 3 jest trochę roboty:
Stwórz dyskietki startowe
Rozpakuj idedasd.exe i zamień pliki z występujące w archiwum idedasd.exe i na
dyskietkach.
Jeśli będziesz miał za mało miejsca na dyskietkach to polecam skasować kilka plików
.ADD, ale _NIE_ następujące, które muszą być:
CLOCK01.SYS
        CLOCK02.SYS
        IBM1S506.ADD
        IBM1FLPY.ADD
        IBM2FLPY.ADD
        IBM2ADSK.ADD
        IBM2SCSI.ADD
        IBMINT13.I13
        IBMKBD.SYS
        KBDBASE.SYS
        OS2LOGO
        OS2DASD.DMD
        RESERVE.SYS
        RESOURCE.SYS
        SCREEN01.SYS
        SCREEN02.SYS
        XDFLOPPY.FLT
Następnie wpisz do CONFIG.SYS'a:
SET COPYFROMFLOPPY=1
później jeszcze wykomentuj z niego plik który mogłeś skasować dla oczyszczenia
miejsca na dyskietkach.
Wystartuj instalacje i chyba powinno być już OK.
Lecz, od razu po zainstalowaniu polecam Ci ściągnąć Fixpacka powyżej 32 bo wtedy
Twój Warp będzie już systemem do pracy w tych czasach ;-)

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 7h 42m 29s 539ms (en).