Trudny początek

Autor: Krzysztof Dmytrów (cyrixfan_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 15:25:27 MET DST

Witam i pozdrawiam wszystkich!
Jestem całkowicie nowy na tej liście, ale od jakiegoś czasu ją przeglądam.
Zawsze chciałem mieć OS/2 i ostatnio udało mi się go nabyć od kolegi, który
kiedyś kupił go dawno temu i nigdy nawet go nie ruszył. Jest to OS/2 Warp 3.
Chciałbym go zaistalować na swoim sprzęcie. Mam dysk 8 GB podzielony na dwie
partycje po 4 GB z FAT 32. Na partycji C: Mam Windows 95. Mam również
Partition Magic'a 5.0 Pro. Mój problem polega na tym, że nigdy wcześniej nie
miałem styczności z OS/2. Dlatego prosiłbym o radę. Chciałbym wydzielić z
partycji C: trochę więcej niż 2 GB dla OS/2 (trochę więcej, niż 2 GB stąd,
że przeczytałem, iż aby OS/2 mógł wystartować z partycji logicznej, Boot
Manager musi znajdować się w obrębie pierwszych dwóch GB). Czy wszystko
będzie w porządku, jeżeli OS/2 będzie na tej "dalszej części" dysku? Nie
wiem, czy jest to dobre rozwiązanie, dlatego proszę o pomoc. W pakiecie
Partition Magic znajduje się też boot manager i w związku z tym mam pytanie,
czy konieczny jest boot manager OS/2 a jeżeli nie, to czy można go w jakiś
sposób ominąć przy instalacji. I jeszcze jedno. Wiem, że Warp 3 jest juz
dość stary i ma problemy z dużymi dyskami oraz (podobno) z CD-ROM'ami na
złączu IDE. Dlatego ściągnąłem sobie plik "idedasd.exe" (archiwum ZIP), na
którym są odpowiednie sterowniki. Czy to wystarczy, aby zainstalować OS/2?
Byłbym niezmiernie wdzięczny za pomoc.
z poważaniem
Krzysztof Dmytrów