freeOs (bylo:Re: Nowy Enter)

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Wed 19 Apr 2000 - 10:35:54 MET DST

>Co to w a ciwie jest za inicjatywa? W sieci znalaz em tylko FreeOS.com, ale to
>nie jest system operacyjny.
 http://www.quasarbbs.com/daniel/freeosidx.html - chlopaki chca sklonowac OS/2, czy
tez raczej to czym mialo byc OS/2 dla PowerPC (mikrojadro, i osobowsci roznych
systemow na tym)
>Nawiasem m wi c podana tam lista free OS w jest
>bardzo d uga. Cho by dlatego mo e nie warto produkowa kolejnego, s na niej
>tak znakomite produkty jak FreeBSD, OpenBSD, NetBSD czy Linux.
 to kwestia czego sie oczekuje, mi sie OS/2 podoba, kilka rzeczy mozna by poprawic
ale generalnie nie chce zbyt duzo zmieniac - po prostu nie chce skonczyc na linuxie
>O wiele sensowniejsz inicjatywa wydaje si by przedsi wzi cie pt. GNUstep
>(www.gnustep.org), czyli z grubsza rzecz bior c - miedzysystemowego, obiektowego
>GUI, dla kt rego inspiracj by NextSTEP. Obecnie jest on w
>wersji 0.65 i je li
OpenStep elegancko wpasuje sie w koncepce FreeOS, ze juz nie wspomne ze mozna
by go spokojnie i do zwyklego OS/2 przeniesc... problem w tym ze ja nie znam sie za
nic na objective-C... (sa tego kompilatory pod OS/2??)
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl