Re: Nowy Enter

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 19:41:29 MET DST

>Czy macie juz nowego Entera? jest na nim BeOS v.5 - w pe nej
>nieograniczonej wersji. Nie wiem jak wyglada jego wspolpraca z OS/2, bo
>na moim sprzecie nie udalo mi sie go zainstalowac; blad moze dotyczyc
>nierozpoznawalnej partycji HPFS... - przynajmniej tak mi sie wydaje
>[pokazuje przy starcie blad w chwili instalacji sterownikow
>dyskowych]... Czy ma ktos jakies doswiadczenia z wspolistnienia BeOs-a z
>Warp 4? jezeli tak prosilbym o propozycje...

 nie wiem jak w 5tce ale BeOS 4.5 rozpoznawal partycje HPFS'a jako NTFS/HPFS i nic
a nic mu to nie przeszkadzalo w instalacji czy tez pozniejszym dzialaniu. Co do
wiekszej wspolpracy, niestety nigdzie nie widzialem sterownikow do HPFS'a pod
BeOS'a ani tym bardziej BeFS pod OS/2 (zdaje sie ze poza Be Inc nikt nie wie jak ten
system plikow obsluzyc, szkoda)

btw ta wersja na CD Entera (pomimo ze go nie mam) to zapewne ta 'darmowa' wersja,
ktora mozna tez za darmo zessac z free.be.com - brakuje jej paru drobnostek, ktore
znajda sie w wersji platnej

a tak w ogole to Be jest fajny, ale niestety do OS/2 sie nie umywa (chociaz pare rzeczy
tez ma niezle zrobionych, gdyby tylko IBMowi sie nadal chcialo...)

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl