Nowy Enter

Autor: rafii (rafalz_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 12:54:27 MET DST

Czesc

Czy macie juz nowego Entera? jest na nim BeOS v.5 - w pełnej
nieograniczonej wersji. Nie wiem jak wyglada jego wspolpraca z OS/2, bo
na moim sprzecie nie udalo mi sie go zainstalowac; blad moze dotyczyc
nierozpoznawalnej partycji HPFS... - przynajmniej tak mi sie wydaje
[pokazuje przy starcie blad w chwili instalacji sterownikow
dyskowych]... Czy ma ktos jakies doswiadczenia z wspolistnienia BeOs-a z
Warp 4? jezeli tak prosilbym o propozycje...

I sprawa wazniejsza... Red. Ewa Hutny przyznala, ze w redakcji wszyscy
sa zachwyceni tym systemem, mimo ze... nie obsluguje polskich czcionek i
jego przydatnosc dla nas Polakow, jest raczej niewielka. Zapowiedziala
tez comiesieczne dawki softu dla niego... Tak sobie to lacze z faktem
braku [kolejnego juz] kacika OS/2 na plytkach Entera i chyba wiem na
czym polegac beda zmiany, o ktorych informowal nas Lech W.P.

Szkoda ale teraz chyba juz nikt nie publikuje w polskiej prasie progsow
dla Warpa [od jakiegos czasu nie ukazuja sie juz na Publish and MacWorld
i WWW]...

zdrowko

--
Rafal Zawislak