Szukam ETPM

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 12:44:06 MET DST

Hi,

Szukam _pilnie_ kompilatora ETPM z wersji EPM 6.03b, jeśli taki istnieje.
Jeśli to możliwe wezmę cały pakiet EPM603b. To "b" jest _bardzo istotne_.
Wersji EPMa jest od groma i pora to uporządkować.

Nie mogę skompilować EPMa razem z ECO.E i GCPPGPFE.E. Poprzez PROFILE.ERX
można mu dołączyć skompilowane wersje tych plików (*.EX). Bezpośrednio
ni hu, hu.

Jedyny pakiet EPM603b jaki znalazłem jest w LEO. Hobbes ma starocie.
Tfu...
Ale i tak zawiera stary kompilator (tyk mi się wydaje).

Poza tym Warp 4 ma:
EPM w wersji 6.03b
Macros w wersji 6.03b

Skompilowanie tego ETPMem z pakietu z LEO czyli niby EPM 6.03b cofa
edytor do poziomu:

EPM 6.03b
Macros 6.03
I plików, o których pisałem zespolić się nie da.
Można o...ć.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SIP Projects Cradle ... http://www.ia.amu.edu.pl/warpman
SETI_at_Home - 96 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'