Re: Artchron

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 14:33:18 MET DST

Dzieki za odpowiedz, milo miec swiadomosc, ze ktos jeszcze przejmuje sie
naszymi

On pon, 27 mar 2000, you wrote:

> uruchamia sie zawsze bo mierzy ile czasu urzywasz juz OS/2 i potem po roku sie pyta
> jak Ci sie uzywalo etc...

ale czemu tak absorbuje dysk? Bo to raczej on, na co wskazuje doświadczenie z
jego ubiciem.

> a usuwa sie to to dosc prosto: katalog :\OS2\art jak zmazesz
zawartosc powinno byc > ok (aczkolwiek, zrob sobie backup bo nie jestem pewien)

wydaje mi sie jednak, ze sprawa nie jest tak prosta, ta dziwna aplikacja
zarejestrowana w pliku bazy danych OS-a (nie pamietam nazwy, a nie mam OS-a
pod reka), ktory znajduje sie gdzies w katalogo OS2/Install i o ile pamietam,
to chyba tam sie cos zmienialo i było po problemie

> btw czy to nie jest lekka przesada ze trywialny program do
rejestracji zajmuje 1Mb? a > na dodatek inne programy (np smart suite) zamiast
korzystac z tego samego exe'ka > doladowywuja swoj, kolejne 1Mb....

No coż, tym chyba się nikt nie przejmuje, co tam 1 MB, kiedy taki WordPro
zajmuje 50 MB.

J.G.