Re: Artchron

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 12:16:16 MET DST

On Mon, 27 Mar 2000 09:02:20 +0200 (MET DST), Jan Gromadzki wrote:

>Kiedy , chyba jeszcze w Warpowisku p. Przemka, znalaz em przepis jak tego
>skuba ca si pozby , bo nie wiadomo po co uruchamia si zawsze z systemem.
>Niestety, gdzie to zagubi em. Czy komu wiadomo, co w a ciwie robi w systemie
>ten program i jak go wy czy ?
 uruchamia sie zawsze bo mierzy ile czasu urzywasz juz OS/2 i potem po roku sie pyta
jak Ci sie uzywalo etc...
 a usuwa sie to to dosc prosto: katalog :\OS2\art jak zmazesz zawartosc powinno byc
ok (aczkolwiek, zrob sobie backup bo nie jestem pewien)
btw czy to nie jest lekka przesada ze trywialny program do rejestracji zajmuje 1Mb? a
na dodatek inne programy (np smart suite) zamiast korzystac z tego samego exe'ka
doladowywuja swoj, kolejne 1Mb....
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl