Re: Artchron

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 19:47:57 MET DST

>ale czemu tak absorbuje dysk? Bo to raczej on, na co wskazuje do wiadczenie z
>jego ubiciem.

tez chcialbym wiedziec.. :(

>zawartosc powinno byc > ok (aczkolwiek, zrob sobie backup bo nie jestem pewien)
>
>wydaje mi sie jednak, ze sprawa nie jest tak prosta, ta dziwna aplikacja
>[...]
>to chyba tam sie cos zmienialo i by o po problemie

przed chwilka sprawdzalem (w sumie mam jeszcze swieza instalacje), zamazanie
artchron,exe wystarczy

>No co , tym chyba si nikt nie przejmuje, co tam 1 MB, kiedy taki WordPro
>zajmuje 50 MB.

no.. problem w tym ze w tych 50Mb to jakas funkcjonalnosc jest zawarta a w tym 1Mb
powiedzialbym ze sladowa.. program do rejestracji BMT Micro majacy podobne
mozliwosci zajmuje co najmniej o polowe mniej (jesli dobrze pamietam)

pOSdrowienia
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl