Artchron

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 07:51:51 MET DST

Hej!

Po nieprzyjemnej przygodzie z upadkiem systemu, o której pisałem w piątek ( w
sumie błachej, jak się okazało) dał o sobie znać Artchron, choć jako żywo
rejestracji systemu dokonałem już dawno i to, mam wrażenie, parokrotnie
(pocztą - zwykłą i wpisując numerek właśnie w Artchronie). Tymczasem ta bestia
prawie 2 godziny mieliłas dyskiem i w końcu wyrzuciła komunikat, że nie m,oże
zrobić tego co chciała z braku zasobów (SYS0147 bodajże). Że odpowiada za to
Artchron, przekonałem się ubijając go, co od razu przerwało zbędną (moim
zdaniem) pracę dysku.

Kiedyś, chyba jeszcze w Warpowisku p. Przemka, znalazłem przepis jak tego
skubańca się pozbyć, bo nie wiadomo po co uruchamia się zawsze z systemem.
Niestety, gdzieś to zagubiłem. Czy komuś wiadomo, co właściwie robi w systemie
ten program i jak go wyłączyć?

J.G.