nasz kochany OS/2

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 23:29:14 MET

czesc,

zainstalowalem sobie jave1.1.4, stara - fakt. po reboocie okazalo sie, ze
system nie moze wstac, tj. nie pojawia sie bialy kwadracik. dysk jeszcze
sie czytal przy starcie z flopow, jednak nie wiem co mnie podkusilo, zeby
zmienic startable z bootmanagera na niestartujaca partycje os/2. skutkiem
tego jest to, ze dysk juz wcale nie daje sie czytac.

nie ruszam tego dysku jeszcze, za duzo mam tam waznych rzeczy, a raczej
mialem, moze ktos z was bedzie w stanie mi pomoc.

ps. jestem na maxa spieniony na ten system.

!<ozzy