Re: nasz kochany OS/2

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 10:30:50 MET

> zmienic startable z bootmanagera na niestartujaca partycje os/2. skutkiem
> tego jest to, ze dysk juz wcale nie daje sie czytac.

CZYM ZMIENILES ?????
Pamietaj, ze tam by sie jeszcze przydalo ustawic literke ... nie
pamietam w czym tkwil problem, ale mialem kiedys takie cus. Active
partiotion fdiskiem mozesz zmienic, ale to ci nie zmienia przypisania
literki 'C:'. Podajrze chodzilo o to, ze bootmanager robi pozostale
primary hidden czy cus. Naprawde teraz nie pamietam.
W kazdym razie mi (a bylo to daaaawno temu) pomogl pqmagic. Nim
zmienilem partycje butujaca i przy okazji zmienil literke.

Pozdrawiam