Re: Star Office - a moglo byc tak pieknie (bląd)

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 10:48:47 MET

On Sun, 18 Feb 3900 09:40:27, matlib_at_kmitc07.au.poznan.pl (Matlib)
wrote:

> E tam, gorzej jesli by sie wogole nie uruchamial...
>
> ;)

W sumie masz racje. Ale serduszko i tak boli
(zwlaszcza, ze komunikat mi lekko winda zapachnial... nie ma
bilbioteki ss16co, jest ss516co ...

Nic to
Przy okazji takie cos dostal znajomu z Suna Polska (pytal o SO dla
Linuxa)
> 1. Obecnie trwaja testy beta wersji 5.2 StarOffice'a. Wersja aktualna to
> Beta 2. Ostateczna wersja StarOffice'a 5.2 pojawi sie w maju 2000.
> Wersja ta
> bedzie zawierala:
[ciach o spolszczeniach]

> Jednoczesnie wprowadzone zostana wersje pakietu dla platform:
> - Windows 9x/NT/2000
> - SPARC/Solaris
> - Intel/Solaris
> - Linux
no wlasnie ... szukam, patrze i nie widze - musze sam do tego pana
napisac.

Pozdrawiam

mpc