Re: Star Office - a moglo byc tak pieknie (bląd)

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Fri 18 Feb 2000 - 15:56:50 MET

On pią, 18 lut 2000, you wrote:

> no wlasnie ... szukam, patrze i nie widze - musze sam do tego pana
> napisac.
>
> Pozdrawiam
>
> mpc

Chyba nie ma sensu, wersja dla OS/2 planowana jest również, obok innych, tyle,
że nieco później. Parę dni temu przesłałem zresztą na listę wypowiedź faceta z
Sun-Polska, gdzie było to sformułowane expresis verbis, zresztą mogę
ten fragment powtórzyć:
"[...] Jednoczesnie wprowadzone zostana wersje pakietu dla
platform Windows9x/NT/2000, SPARC/Solaris, Intel/Solaris i Linux. Pakiet bedzie
dystrybuowany z darmowa licencja zarowno do wykorzystania indywidualnego i
komercyjnego.

Plany obejmuja tez stworzenie wersji pakietu dla OS/2 oraz Mac'a.

Z powazaniem,
Michal Lisiecki"

Z szacunkiem

Jan Gromadzki