Re: Radiolinie (bylo OS/2 a SDI TP SA)

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 22:51:02 MET

Witam,

        Dzięki za informacje.

On Sun, 29 Jan 2000 10:55:26 mpc_at_chzgoda.pl (Marcin P. Ciaszczyk)
wrote:

> Wiem jak dzialaja radiolinie zestawiane w krakowie - tam powinno byc
> podobnie

        Ściśle rzecz biorąc, to jest LMDS (Local Multipoint
Distributions System), a nie radiolinia. Radiolka jest zawsze w
układzie punkt-punkt, a nie punkt-wielopunkt.

> Dostajesz skrzyneczke + anteny + maszt + kable do polaczenia
> skrzyneczki z antenami

        A jak to działa w praktyce? Np. w czasie deszczu, burzy
albo takiej wichury jak dziś za oknem?

> Niech nie czaruja ze ci dadza wiecej adresow nieroutowalnych za
> doplata :) postawisz sobie jedna maszynke przy skrzynecze, a za nia
> cala siec tez maskowana.

        To, to ja wiem. ;) Zresztą wystarczy mi, jeżeli na jednym
puterku odpalę sobie proksy serwer. ;)

--
Pozdrawiam,
Jan.