Re: OS/2 a SDI TP SA

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 00:38:34 MET

On Fri, 28 Jan 2000 23:54:31 +0100 (MET), Jan Stożek wrote:

> Skoro już jesteśmy na granicy offtopiku,

Hi,

Kolejny "poprawny"... :-)

 to czy ktoś
> [...]
>(bo przecież nie mila :) są zrealizowane w eternecie; a więc
>niezależnie od systemu. Poza tym dają skrzynki, trochę placu na
>serwerze na weba, a za dopłatą - routowalny adres IP albo większą
>pulę adresów nieroutowalnych (dla LAN-u). Wiem, że działają w na
>obrzeżach Warszawy, ale deklarują elastyczność i szukają również
>dealerów w Polsce.
>
> Jeżeli ktoś z nich korzysta albo zna komentarze z
>pierwszej ręki, to prosiłbym o podzielenie się (może na priva,
>żeby grupy nie zaśmiecać). Podobno rozmawiają z moją
>spółdzielnią, więc wolałbym wiedzieć, na ile są wiarygodni.

Na jakiego "priva", chyba, że rozsiewczego!
Jasiu, daj Ty pokój, przecież ja też jestem tym tematem zainteresowany
i paru innych również. Na listę z tym, a nie po kątach.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

Warpowisko/2 CD-ROM: Os. Centrum B 1/89
warpman_at_poczta.fm 31-926 Kraków
http://www.republika.pl/warpman t/f: +48 12 642-13-00
This system has been running for 0d 2h 35m 5s 523ms (en).