Re: instalacja Warp 3 było Duże dyski

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 11:05:37 MET

Dnia Sun, 24 Jan 3900 19:02:20, janb_at_polbox.com (Jan
Bie˝kowski)Napisal(a|o):

> Czyli restart z dykietek 3x
> - rozpoczęcie instalacji
Tutaj on sie w pewnym momencie bedzia chcial zbootowac i po tym
reboocie nie wstanie. To jest dobry moment na uruchomienie z dyskietek
i wkopiowanie pliku
> - wgranie plików z dyskietek po raz pierwszy
> - wgranie plików z dyskietek po raz drugi
Raz wystarczy :)
No i oczywiscie bez copyfromfloppy w config.sys

> Start OS z HD i kontynuacja instalacji. Mam nadzieję, że dobrze
> zrozumiałem. Na razie (1-2 tyg.) nie mogę tego sprawdzić - ta instalacja ma
> być na kompie w robocie. Mam teraz masę pracy i nie mogę sobie pozwolić na
> wieczór z "głowy".
Szkoda - z niecierpliwoscia czekam na wynik
> pOSdrawiam
> Jan Bieńkowski

mpc