Re: Fixpack 13 (wiadomosci)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Jan 2000 - 08:56:45 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
> To dlaczego żaden program archiwizacyjny z gatunku tych mniejszych lub
> darmowych tego nie robi? Jakie problemy się z tym wiżą?

Jest sobie taki jednodyskietkowy linux. bootujesz, i uzyskujesz dostep
do podstawowych urzadzen. w szczegolnosci mozesz za pomoca polecenia dd
skopiowac /dev/hda? gdzie ? jest numerem partycji. przy okazji
mozna strumien przepuscic przez gzip'a.
mozna tez w ten sposob backupowac jesli linux jest jednym z juz
zainstalowanych
systemow :)