Re: Odin - kolejna gra

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Mon 24 Jan 2000 - 18:56:11 MET

On Mon, 24 Jan 2000 13:36:11 +0100 (MET), Przemysław Pawełczyk wrote:

> [...]
>przetestowania słowników i encyklopedii. Ponoć Odin jest jeszcze
>niegotowy do multimediów. No i zaćmiło mnie, aż do dzisiaj. A za
>przeproszeniem gry, które namiętnie przepuszczacie to niby z innej
>gliny ? :-) Tym bardziej, że Fogra to nie żadne multimedia (jeszcze
>gorzej EM PWN), a jedynie sprytna przeglądarka HTMLowa z dodatkami
>(filmy, rysunki, dźwięki itp.) Już tekst byłby sukcesem. To samo
>dotyczy słowników, przecież te są bez atrybutów MM. Nie szkoda Wam
>wysiłków na coś, co i tak nie da się porównać z oryginałem? Przecież i

Potestowac zawsze mozna... Tylko, ze ja nie mam zadnych encyklpedi ;) A z punktu
widzenia marketingowego gry sa duzo wazniejsze... Bo encyklpedi jest klika, a gier
duzo. A i tego i tego pod OS/2 nie ma :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1