Re: Fixpack 13 (wiadomosci)

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 21:38:33 MET

On Fri, 21 Jan 2000 18:37:21 +0100 (MET), Grzegorz Szyszlo wrote:

>Mozliwe. tylko ze trzeba sobie z wlasnej plyty nagrac kolejna, na ktorej
>beda juz wszelkie potrzebne rzeczy, w szczegolnosci fixpak.
>spoko sie miesci :) a jak sie usunie image dyskietek to sie miesci
>jeszcze
>wiecej. ewentualnie zawsze mozna sobie zrobic druga plyte.

A właśnie, czy ktoś próbował nagarać nową płytę z Warpem z zainstalowanymi
fixpackami?

Bo ja zrobiłem sobie pod Windozą w Nero (IMHO: Jeden z najlepszych programów...
ale to nie ta grupa dyskusyjna) backup partycji HPFS ze wszystkim zainstalowanymi i
zafixowanymi programami (10 płytek). I jak już coś padnie to odzyskuje sobie całą
partycję.

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 3h 50m 53s 685ms (en).