Pipy w CMD i w REXX

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 18:21:13 MET

No wlasnie. nadzialem sie na problem. otoz robie cos takiego:

polecenie|skrypt.cmd

gdzie polecenie to jakis exec generujacy wiersze tekstu (zakonczone
CR+LF)
na stdout, zas skrypt jest moja samorobka, np. czyms takim:

/* skrypt */
DO FOREVER
  Linia=LINEIN()
  SAY 'wyjscie' Linia
END

No i co? no i to ze dane wyjsciowe z polecenia sa przekazywane
do skryptu dopiero w momencie nacisniecia ctrl+c . a mi potrzeba
by dane byly przekazywane na bierzaco.
btw. taka kombinacja z powodzeniem dziala, esli skrypt.cmd
zastapie jakims innym exekiem, np wygenerowanym przez virtual pascala.

co z tym zrobic? z przykladu wynika ze problem lezy po stronie REXX,
a ja nie wiem jak go obejsc.

Druga kwestia. w perlu zamiast pliku moge otworzyc ....
.... program. taki program z punktu widzenia perla jest
odczytywany jak plik, tylko ze czytane jest to co program generuje
na stdout. nie wiem jak cos takiego zrealizowac w REXX.

ewentualnie jeszcze inna rzecz. tworze sobie kolejke nazwana.
jak za pomoca przekierowania ' > ' przekierowac wyjscie stdout
jakiegos polecenia (exe) nie do pliku lecz do takiej kolejki?