Re: Fixpack 13 (wiadomosci)

Autor: Mariusz Kaäski (MariuszK_at_posnet.com.pl)
Data: Sat 22 Jan 2000 - 11:29:10 MET

On Sun, 21 Jan 3900 21:39:48, dobrawka_at_obta.uw.edu.pl (Przemyslaw
Dobrowolski) wrote:

> A wˆa˜nie, czy kto˜ pr¢bowaˆ nagara† now¥ pˆyt© z Warpem z zainstalowanymi
> fixpackami?
>
> Bo ja zrobiˆem sobie pod Windoz¥ w Nero (IMHO: Jeden z najlepszych program¢w...
> ale to nie ta grupa dyskusyjna) backup partycji HPFS ze wszystkim zainstalowanymi i
> zafixowanymi programami (10 pˆytek). I jak ju¾ co˜ padnie to odzyskuje sobie caˆ¥
> partycj©.

Jestem peˆen podziwu dla pracowito˜ci Szanownego Kolegi. M¢j backup
mie˜ci si© na jednej pˆycie poniewa¾ OS/2 ma unikaln¥ cech©:
rozpakowany z pliku *.zip dziaˆa bez kˆopotu pod warunkiem, ¾e litera
dysku nie ulegˆa zmianie.
Wystarczy uruchomi† OS'a z lini¥ poleceä i spakowa† ZIP'em z opcj¥
plik¢w ukrytych i systemowych a potem zagra† tego zip'a na szkle. To
samo robi© z dyskiem z aplikacjami i ju¾ czwarty raz zmieniam HD a o
ponownym instalowaniu ani my