Re: Kilka pytan

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 09:44:13 MET

On Fri, 21 Jan 2000 09:21:59 +0100 (MET), Przemysław Pawełczyk wrote:

>Mam PMMaila nierejestrowanego, do tej pory myślałem, że PMMail może za
>pomocą linii poleceń jedynie pobierać listy.

Niestety, zacząć musisz od zarejestrowania programu, ponieważ pewne
opcje (w szczególności automatyczne sprawdzanie skrzynki co zadany
okres czasu) działa dopiero w wersji rejestrowanej.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40
31-941 KRAKÓW fax.(0-12)425-04-41