Re: Kilka pytan

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 09:03:27 MET

On Thu, 20 Jan 2000 16:08:40 +0100 (MET), Leszek Kubrak wrote:

>Np. PMMailem uruchamianym przez Crona.

Mam PMMaila nierejestrowanego, do tej pory myślałem, że PMMail może za
pomocą linii poleceń jedynie pobierać listy. To jak to jest naprawdę.
Najbardziej zależy mi na programie pobierającym pocztę w tle, ponieważ
zauważyłem, że stosowanie rozbudowanych filtrów (spostrzegawczy jestem,
no nie? ;-)))) spowalnia poieranie poczty. Wobec tego nic nie stoi na
przeszkodzie, aby pliki listów brać automatycznie, a potem przetwarzać
je dowolnie długo off-line, a to PMM Mail może robić.

>O ile pamiętam to głośnik jest regulowany komendą ATL z parametrem 0-2.

Czy w takim razie mam w sekwencji AT dopisać M0 czy L0?

Przy okazji, wszystkim za odpowiedzi na Kilka pytań serdecznie
dziękuję.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

Warpowisko/2 CD-ROM: Os. Centrum B 1/89
warpman_at_poczta.fm 31-926 Kraków
http://www.republika.pl/warpman t/f: +48 12 642-13-00
This system has been running for 0d 10h 58m 13s 718ms (en).