Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 19:20:58 MET

Leszek Kubrak wrote:

> Ja wcale nie twierdzę, że twój komputer jest byle jaki. Wiem tylko,
> że na kilku dworcach PKS-u w Polsce mam porobione instalacje, gdzie
> 486 DX/2 60 z 8 MB RAM pod OS/2 Warp 3 obsługuje sprawnie kilka
> kas biletowych. Spróbuj na czymś taki winde zainstalować, bo o pracy
> nie wspomnę.

no, mam nadzieje ze Leszek sie nie obrazil, bo za malo mordek :)
powstawialem

teraz pozostalo tylko zrobic tak by to wszystko prawdziwe co tu
powiedziano, wyszlo gdzies poza liste, bo jezeli okazuje sie ze taki
stary zlom nie jest jeszcze przestazaly i mozna na nim pracowac, to co
jest nie tak ze ludzie sa dojeni na ciezkie tysiace na nowy sprzet?

:D

ludzie napiszcie zaglosujcie na te mp3-odgrywarki, niech Pan Szczesniak
ma swoj material

pigwa_at_infocentrum.com