Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Leszek Kubrak (infokub_at_nw.pp.com.pl)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 16:05:08 MET

On Thu, 20 Jan 2000 15:23:03 +0100 (MET), Pigwa wrote:

>no, no !!!
>uwazaj bo ten "byle jaki" to moj komputer i wcale nie jest byle jaki
>jest mlodszy od mojej wiezy audio i telewizora, a one sa calkiem calkiem
>:D
>jest po prostu ciut starszy od tych sprzedawanych dzisiaj, ale jak
>dowodzi OS/2 NIE jest jeszcze DO WYRZUCENIA, tylko MOZNA go UZYWAC

Ja wcale nie twierdzę, że twój komputer jest byle jaki. Wiem tylko,
że na kilku dworcach PKS-u w Polsce mam porobione instalacje, gdzie
486 DX/2 60 z 8 MB RAM pod OS/2 Warp 3 obsługuje sprawnie kilka
kas biletowych. Spróbuj na czymś taki winde zainstalować, bo o pracy
nie wspomnę.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
os.Kolorowe 25/5 tel.(0-12)425-04-40