Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Piotr Szczesnik (szczesnik_at_usa.com)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 21:05:11 MET

>ludzie napiszcie zaglosujcie na te mp3-odgrywarki, niech Pan Szczesnik
>ma swoj material
>pigwa_at_infocentrum.com

Dzięki.
Narobiłem tyle szumu, że aż wystyd powiedzieć po co to robię i gdzie
to będzie leżało... :-)
Przez długi czas nic się nie zmieniało, więc pomyślałem, że może ja
coś na to poradzę.
Zebrany materiał będzie leżał na stronie o odgrywarkach do MP3 (krótka
charakterystyka+screen+możliwość ściągnięcia). Jak do tej pory dział i
OS/2 jest pusty.

Mam nadzieję że trochę wyjaśniłem sprawę.

--