Re: MP3 playersy - promowanie OS/2

Autor: Pigwa (pigwa_at_infocentrum.com)
Data: Thu 20 Jan 2000 - 15:59:07 MET

uzywam WarpAmpa, bo zainstalowalem go jako pierwszy, i nie powodowal, ze
musialem szukac czegos lepszego :)

Leszek Kubrak wrote:

> Ależ OS/2 zawsze miał tą przewagą nad windą że potrafił sprawnie wykonywać
> wiele wątków na byle jakim komputerze.
>
> Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

no, no !!!
uwazaj bo ten "byle jaki" to moj komputer i wcale nie jest byle jaki
jest mlodszy od mojej wiezy audio i telewizora, a one sa calkiem calkiem
:D
jest po prostu ciut starszy od tych sprzedawanych dzisiaj, ale jak
dowodzi OS/2 NIE jest jeszcze DO WYRZUCENIA, tylko MOZNA go UZYWAC

jaki z tad wniosek?
nie bede podpowiadal, ale chyba wielu juz wie kto napedza klientow
sklepom ze sprzetem PC (moj komp byl kupiony w sklepie do ktorego
autentycznie trzeba bylo dojechac winda:)

pOSdrowionska

Piotrek Gaede
pigwa_at_infocentrum.com
www.survival.infocentrum.com