Polskie

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 07 Jan 2000 - 15:55:45 MET

Hi,

Sugerowałem niedawno w liście zatytułowanym "ISpell dla OS2" (nb
błędnie, powinno być "do OS2"), tematy prac dla TeamOS/2 PL, ale
przeszło bez echa (poza Przemkiem Dobrowolskim - dzięki!).
No cóż, oesowcy to zbiór najprawdziwszych indywidualistów...
(proponowałem pracę wpsólną ;-))

Pytanie: jakie programy są spolszczone. Wiem o dwóch - NFTP i INI edit
1.10 z pakietu INItools.
Jakie jeszcze? Mam nadzieję, że odpowiedzi wszystkich zainteresują.
Część z Was używa przecież Warpa PL na codzień.

Pytanie: kto obecnie pracuje nad jakąś polonizacją?
Pytanie: kto się przymierza i do czego?

Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Dzięki.

Pozdrawiam,
PP