Re: Ess i fix #11PL

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:13:47 MET

On Thu, 23 Dec 1999 19:38:29, dobrawka_at_jesli.spam.to.tylko.w.ibm.com.pl
(Przemysˆaw Dobrowolski) wrote:

> Acha... Już rozumiem - myślałem, że Fix11 będzie miał części kernela
> Aurory, a jak widać ma tylko 12. Chodzi o drivery, o ich segmenty...
>
> Więc jeśli ktoś ma Fixa12 i Ess to moje drivery polecam.

U mnie NIE DZIAŁA ŻADEN ze sterowników do ESS 1869. A link z DDPAK prowadzi do
strony ESS, gdzie jest ten sam sterownik, który jest dostarczany z Warp 4. Poza
tym jest datowany bodajże na rok 98!

Przy starcie systemu od momentu zainstalowania fix 11pl ma TRAP000d. W ogóle
denerwuje mnie ta karta i zastanawiam się na przesiadką na coś na PCI. Możecie
coś polecić ?

pOSdrawiam

Dominik Czechowski
Telekomunikacja Polska S.A.