Re: Jestem uparty!

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Thu 30 Dec 1999 - 12:26:47 MET

On Sun, 26 Dec 1999 08:16:57, piotr.kuriata_at_poczta.fm (Piotr Kuriata) wrote:

> Witam!
> Zastanawiam sie, czy jestem widoczny na grupie? Mam dwie (trzy)
> sprawy:
>
> 1. Poszukuje aktywnego dema Warpa 3.0 - wiem, ze kiedys bylo cos
> takiego sam to mialem - zip - miescil sie na jednej dyskietce. Bede
> wdzieczny za pomoc.

Było na kompakcie, ale miało kupę błędów - proponuję demo Warp 4 - już znacznie
lepsze. Obydw wygasają chyba po 40 dniach.

> 2. Poszukuje sterownikow do karty NVidia RIVA 128/128ZX - do OS'a -

Vesa Unaccelerated GRADD - tragedia (wydajność Tridenta na ISA) lub SDD -
polecam
SDD jest na ftp.chzgoda.pl/pub/drivery

> 3. Sterownikow do SB-64 PCI, - lub inne rozwiazania!

Mam w swoich zasobach plik SB64.zip, nigdy go nie używałem, ale wiem że na pewno
działa. Jak chcesz mogę podesłać mailem, lub wystawić na ftp.

> Wesolego Alleluja!
>
> Piotr Kuriata

Szczęśliwego Nowego Roku !

Dominik Czechowski