Jestem uparty!

Autor: Piotr Kuriata (piotr.kuriata_at_poczta.fm)
Data: Sun 26 Dec 1999 - 09:16:57 MET

Witam!
Zastanawiam sie, czy jestem widoczny na grupie? Mam dwie (trzy)
sprawy:

1. Poszukuje aktywnego dema Warpa 3.0 - wiem, ze kiedys bylo cos
takiego sam to mialem - zip - miescil sie na jednej dyskietce. Bede
wdzieczny za pomoc.

2. Poszukuje sterownikow do karty NVidia RIVA 128/128ZX - do OS'a -
oczywiscie, wiem ze jest plik o nazwie - NVIDIAOS2.ZIP - sterownik do
ww. karty, ale lezy gdzies za oceanem na stronie www.nvidia.com...? i
zrywa polaczenia. Czy ktos moglby go wystawic na krajowym FTP?

3. Sterownikow do SB-64 PCI, - lub inne rozwiazania!

Wesolego Alleluja!

Piotr Kuriata