Re: priorytet ppp.exe

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 00:33:24 MET

On Sun, 19 Dec 1999 17:41:06, =?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Walkowski
<paulwa_at_kki.net.pl> wrote:

> Korzystam z "lepszej" wersji DOIP'a o nazwie iLink/2 (bo potrafi
> redialowac). Uruchamia on (tak jak DOIP) proces ppp.exe z priorytetem 1
> (time critical) wskutek czego system na chwile sie "zamraza", a podczas
> redialowania nie da sie w ogole nic robic. Czy ktos wie gdzie sie ten
> priorytet ustawia? A moze polecicie mi lepszego dialera (tylko nie
> InJoy'a, bo nadal mam z nim problem).

        Mi podczas dialowania nic się nie zamraża. Zamraża się na pewno na
kilka sekund podczas rozłączania połączenia - i bodaj podczas
rezygnacji z redialu, ale nie jestem pewien - i być może w którymś
momencie podczas nawiązywania sesji (ale nie sądzę, bo chyba bym
zauważył). Ale jeszcze sprawdzę dokładniej.

--
Pozdrawiam,
Jan.