Re: priorytet ppp.exe

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 20:07:03 MET

Paweł Walkowski wrote:

> Korzystam z "lepszej" wersji DOIP'a o nazwie iLink/2 (bo potrafi
> redialowac). Uruchamia on (tak jak DOIP) proces ppp.exe z priorytetem 1
> (time critical) wskutek czego system na chwile sie "zamraza", a podczas
> redialowania nie da sie w ogole nic robic. Czy ktos wie gdzie sie ten
> priorytet ustawia?

Mozesz uzyc pliku sp103.zip , lezy na sunsite.
Program ktorego priorytet chcesz ustawic odpalasz poprzez owego
sp103.zip,
program startuje z priorytetem ustalonym w parametrach wywolania.
sam wlasciwy program jest parametrem wywolania :)

Jesli chcesz regulowac tylko priorytety programow OS/2, nie musisz
robic niczego specjalnego. Jednak jesli chcesz tak kontrolowac
programy DOS, musisz do config.sys dorzucic ladowanie dodatkowego
modulu.

Ja tego pakieciku uzywam do obnizania priorytetu sesji DOS, gdyz
standardowe ustawienia z desktopu niewiele daja. DOS ustawiam
zwykle jako proces IDLE, lub niewiele wyzszy od niego. Dzieki temu
jak mi zapcha procesor nawet na 100%, i tak wszystko dziala w normalnym
tepie. Bardzo przydatne, np. przy kompresowaniu em pe trzy :)